Образователна игра, Headu, Метафора, Игра на гатанки и представи

Подобни продукти

Описание

Тази игра насърчава креативното мислене, чрез създаването на метафори и гатанки. Разбъркайте картите и ги поставете с лицето надолу на купове в центъра на масата. Всеки играч взима цветна карта за писане. Дръжте всички останали компоненти от играта наблизо. Как се играе Започва най-младият играч и е първият разказвач. Той/тя измисля име (човек, животно или предмет) и го записва на картата си за писане, без да го показва: това ще бъде мистериозният обект. След това той/тя изтегля карта от една от купчинките и я поставя с лицето нагоре в центъра на масата, ясно видима за всички играчи. В този момент, разказвачът има 1 минута, за да измисли метафоричен образ или гатанка, за да опише мистериозния обект, като започне от изображението на картата, обърната с лицето нагоре, на масата. Веднага щом той/тя измисли изречение, той/тя го произнася на глас. В този момент разказвачът обръща пясъчният часовник и всички други играчи трябва да опитат да познаят мистериозния обект. Всеки играч може да го каже на глас. Когато играч познае правилно, кръгът свършва и се записват точките. Ако, времето, определено от пясъчния часовник, изтече, а никой не е познал, започва нов кръг, а нов разказвач става играчът от дясната страна на последния разказвач. Метафората (или гатанката) трябва задължително да съдържа обекта, изобразен на неоткритата карта на масата, но не може да съдържа името на мистериозния обект, нито производни, остарели думи, или думи, които се отнасят изрично до последното. Ето някои примери: Ако мистериозният обект е КНИГА, а неоткритата карта изобразява МАСА, разказвачът може да измисли следните метафори, за да помогне на останалите играчи да отгатнат мистериозния обект: "това е хартиена МАСА", или "това е МАСА с корица" и така нататък. Ако мистериозният обект е чифт ПАНТАЛОНИ, а неоткритата карта представя ЛИМОН, метафората или гатанката, може да е: "това е ЛИМОН, направен от плат" или "това е ЛИМОН, който се бели, като му се смъкне ципа." Точки Двамата играчи - този, който е познал и разказвачът, печелят по една точка. Играчът, който пръв достигне 5 точки, печели. Преди да започне играта, играчите могат да решат дали са нужни повече или по-малко точки за победа. Точките се записват и актуализират на дъската за резултата, като се използва изтриваемият маркер. Метафори и гатанки Създадените метафори и гатанки могат да са повече или по-малко странни: целта е да помогнете на останалите да отгатнат мистериозния обект, докато следват правилата на играта. Също така, изключително креативните и брилянтни метафори може също да бъдат награждавани от мнозинството със специален бонус от точки. Възраст: 8-99 Играчи: 3-5 Продължителност на играта: 30 минути

Информация за търговеца

Igrivko

Продавай чрез marketzone.bg и
разшири бизнеса си!

Стани партньор
Бърз достъп до хиляди клиенти дневно
Безплатна регистрация
Бързи и успешни
продажби