Мащаб - 1:76
Издание - 2019г.
Брой части - 96
Дължина на готовият модел: Char B1 bis - 85mm, Renault FT.17 - 62mm
Char de Monoeuvre B, по-късно Char de Bataille B1, е междувоенен танк, разработен от Renault и използван от френските въоръжени сили по време на Втората световна война. Следвайки тактическите принципи на Първата световна война, разработката на Char B1 е възложена през 1926 г. като наследник на Renault FT. Първите прототипи са налични през 1931 г. Серийното производство на тип Char B1 (bis) с по-дълго оръдие започва едва през 1937 г. До май 1940 г. на войските са доставени 361 единици, които са групирани в бронирани дивизии (Divisions Cuirasées de Réserve). Общото производство е приблизително 405 броя. Това беше компактно верижно превозно средство с малка кула, съдържаща 47 мм оръдие и картечница.
Renault FT 17 е френски танк от Първата световна война. Дизайнът на Renault беше толкова успешен, че беше формиран за по-късни бронирани превозни средства. Renault започва разработването на FT в средата на 1916 г. Главният дизайнер Родолф Ернст Мецмайер е действителният изобретател на усъвършенствани функции като самоносещия брониран корпус и въртяща се кула. И корпусът, и кулата бяха с нитове. Двигателят, трансмисията и резервоарът за гориво от 100 л бяха разположени отзад. Въртящата се на 360° кула се намираше отпред на корпуса и включваше 37 мм оръдие с къса цев. Шофьорът се намираше в предния център и стигна до мястото си през люк с двойно отваряне отпред.
Комплектът е идеален за колекционери от мащаб 1/76, но и за начинаещи моделисти. Малката диорама добавя стойност към моделите в домашната витрина.
Издание - 2019г.
Брой части - 96
Дължина на готовият модел: Char B1 bis - 85mm, Renault FT.17 - 62mm
Char de Monoeuvre B, по-късно Char de Bataille B1, е междувоенен танк, разработен от Renault и използван от френските въоръжени сили по време на Втората световна война. Следвайки тактическите принципи на Първата световна война, разработката на Char B1 е възложена през 1926 г. като наследник на Renault FT. Първите прототипи са налични през 1931 г. Серийното производство на тип Char B1 (bis) с по-дълго оръдие започва едва през 1937 г. До май 1940 г. на войските са доставени 361 единици, които са групирани в бронирани дивизии (Divisions Cuirasées de Réserve). Общото производство е приблизително 405 броя. Това беше компактно верижно превозно средство с малка кула, съдържаща 47 мм оръдие и картечница.
Renault FT 17 е френски танк от Първата световна война. Дизайнът на Renault беше толкова успешен, че беше формиран за по-късни бронирани превозни средства. Renault започва разработването на FT в средата на 1916 г. Главният дизайнер Родолф Ернст Мецмайер е действителният изобретател на усъвършенствани функции като самоносещия брониран корпус и въртяща се кула. И корпусът, и кулата бяха с нитове. Двигателят, трансмисията и резервоарът за гориво от 100 л бяха разположени отзад. Въртящата се на 360° кула се намираше отпред на корпуса и включваше 37 мм оръдие с къса цев. Шофьорът се намираше в предния център и стигна до мястото си през люк с двойно отваряне отпред.
Комплектът е идеален за колекционери от мащаб 1/76, но и за начинаещи моделисти. Малката диорама добавя стойност към моделите в домашната витрина.